مراسم عقیقه
شنبه 12 تير 1395برچسب:,

مراسم عقیقه یکی از مراسمات مستحب است که پدر و مادرها برای سلامتی فرزندانشان وبخاطر بیمه نمودن آنها یک گوسفند قربانی می کنند و با دعوت نزدیکان و فامیل این مراسم را انجام می دهند

ما هم رفتیم برای عقیقه دو دختر گلم دوتا گوسفند به مبلغ 730000 تومان گرفتم و گوشت و استخوان را حدا کردیم و دادیم به تالار فرهنگیان و افطاری باشکوهی دادیم و 150 تا مهمون داشتیم .

فامیلها و دوستان را دعوت کردیم همه آمودند خیلی شلوغ بود همه صندلی ها پر شد اما خواهر بزرگتر که متاسفانه جند ماهی است که خودش را گرفته و بقول معروف غروز کورش کرده به مجلس ما نیامد و برادر بزرگتر هم با خانواده بخاطر اینکه می خواستند بروند استانبول و با اینکه بمب گذاری فرودگاه آتاتورک منجر به لغو سفرشان شد نیامدند و برادر کوچکتر هم که آمد اما برادر دیگرهم که خدا خیرش بده با اون خانوم غرتی اش که کاری در دنیا بجز غرتی بازی و کلاس گذاشتن های الکی نداره نیامد...همون بهتر که نیامدند چون واقعا از ادمای مغروز و خودبزرگ بین و غرتی خوشم نمیاد ..چه کنیم واقعا بعضی مواقع ما انسانها محکوم به تحمل بعضی افراد در زندگیمون هستیم که چاره ای هم نداریم .

یروز فکر می کردم... ما یک زندگی داریم که دفترچه حیاط است بعضی ها در دفتر اسمشون خودکاری نوشته شده بعضی هم مدادی ...خواهر و برادر خودکارین بعضی فامیل نزدیک هم خودکارین.. بعضی مدادیین ..مثل دوستان که راحت پاک میشن و یک اسم دیگه جاش میزاریم ولی خودکاریها نه اگه پاکشون کنیم یا ردش سیاه میشه یا برگه پاره میشن پس باید تحمل کرد تازه پدر و مادر  ماژیکند..

بالاخره مجلس تموم شد چند غذا هم اضافه اومد شب بردیم در خونه چند مستحق که ضمنا دوتا کله پاچه و چگرش هم ظهر بردیم در خونه دوتا مستحق

 بچه هام بیمه شدن..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





عناوین آخرین مطالب وبلاگ
عید فطر 95
مراسم عقیقه
8 تیرماه 95